Välkommen till min nya blogg!

nya och nya ska man väl inte kalla det men, ja.
Eftersom vi har fått uppdrag att skriva loggbok nu när produktionen har kommit igång och jag har inte så bra minne så tänkte jag att jag ändå kan skriva lite här och skriva mer ingående i den riktiga loggboken.
Sen har jag ändå börjat använda bilddagboken som någon sorts dagbok, känns lite ovärt, haha.

ni, eller ja, ni ska man väl inte säga för det är väl isf Filippa som läser det här, så kommer "du" inte få läsa massa konstiga, poetiska, djupa inlägg eller något liknande och jag tänker skriva när jag känner för det.
jag har ingen plan att tjäna pengar på att blogga heller så, haha.

Iallafall, nu har vi börjat lite smått med produktionen, känns dock som att vi fortfarande står och trampar på samma ställe spec vi som är i marknadsföringsgruppen.
Vi kommer säkert få allt arbete efter jul.
Nu är det öppet hus som står på listan då vi ska dansa för föräldrar och liknande. Det kommer nog bli kul och intressant.
Vi ska dansa 4 danser, varav 3 av dom flyter på så det blir som en dans fast olika stilar.
Dom kommer också vara med i produktionen, fast vi lär väl ha kunnat träna på dom lite mer.
Efter det blir det Stockholm med klassen, dock kommer vi inte ha lika mycket på inplanerat som vi hade när vi åkte dit i 2an, så det kommer bli mycket shopping och rännande på stan.
Vi har också den förbannade egna koreografin, som är ett helvete. Helt plötsligt försvinner all inspiration och jag byter "historia" och låt lika många gånger som jag byter underkläder känns det som. Men nu har jag nog fått grepp om det.

Nu ska jag lägga mig och se på south park innan jag sover.
Puss.



Låten till den dansen vi dansar med Sladdens som vi också kommer dansa på öppet hus

Kommentarer
Postat av: Klas

will always be updated

2008-11-17 @ 21:29:30
URL: http://accordingtoklejs.webb.se
Postat av: Oskar Thyresson

Jag läser också!

2008-11-21 @ 17:38:42
Postat av: filippa

Haha ser du det är inte bara jag som läser!

Puss på dig min lilla vän <3

2008-11-26 @ 17:45:11
URL: http://ettubruto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0