00.01

Jag sa som sagt att ingen kunde vara beredd att få läsa något varje dag.
Jag sitter just nu och lyssnar på And Then - wasting our time som klas en gång spelade upp för mig och det är som han säger detta påminner om mig och en person till och jag började gråta när han spelade upp den. Jag får nästan lite ångest av att lyssna på den, men den är sjukt fin.
Iallafall, produktionen har börjat rulla igång och jag har förhoppningsvis affischen i mina händer imorgon.
Ännu en sten från mina axlar har försvunnit.

Känns som jag hunnit med en del dom här veckorna bla. Stockholm.. och ja.. det kanske inte var mer, haha.
Men känns som jag har sjukt mycket framför mig, lika mycket som jag lagt saker bakom mig.
Imorgon hade jag tänkt och ta sovmorgon till min egna tid till att göra min egen koreografi, men sen bestämdes det att ta frukost på nockes med Lossi, men då skulle hon till tandläkaren. Sen kom jag på att dom ska komma och fixa min dusch klockan 8 imorgon och känner att det är inte rätta sättet att bli väckt på så jag pallrar mig nog ner till nockes själv med datorn och fixar med biljetterna och försöker få tag på våran sponsor.

Nu ska jag försöka få lite sömn, tänkte bara uppdatera lite.
Natti



En mysig snöbild på mig och Lossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0