true colors

Juldagen.
vad ska man säga? egentligen så ska jag säga " jag säger ingenting så har jag inget sagt". men det blir svårt för jag ah, jag vet inte. Det var..kul. Fast man slutar aldrig förvånas av vissa folk. Helt sjukt hur folk kan totalt få mig och ändra bild av en person som i princip stått och ljugit mig rakt i ansiktet i en väldigt lång tid.
jaja, en bra sak att jag inte längre blir ledsen utan bara rejält förbannad.

Annars var det kul och det bästa på hela kvällen var att träffa Fredrik som jag verkligen saknat till hundra och var verkligen inte beredd på det så börjar nästan gråta lite, haha och Blom träffa jag också. Folk man inte trodde träffa man.

Sen när stadt var slut fick jag och mattias hjälpa amanda upp till mig som johanna sen gjorde hur pigg som helst och vi skulle helt plötsligt gå till SG på vägen hände det lite saker och jag fick systerkänsla för att försvara så blev lite hårdhänt, haha.

Sen blev jag lämnad på station och sen blev jag upphittad och det bar iväg hem till mig där amanda och kusin var. sen blev det bråk om sovplatser och jag sov 2 timmar ungefär.

Vakna sedan av att sötlossi var hemma hos mig och lalla runt, haha.

det blev massa mys hemma hos mig med pizza och film.

Så en trevlig julhelg har det varit där jag lärt känna folk och också lärt känna andra sidor av folk

Tack för dom som gjort mina senaste dagar bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0